maandag 1 oktober 2012

VOORAANKONDIGING!!! (Semi)nieuwe schrijfopdracht/-uitdaging…


Velen van jullie kennen de schrijfopdrachten van Aline; de Dinszin en de W.O.W.

Omdat Aline heeft aangekondigd er voorlopig mee te stoppen en ik dit wel jammer vind heb ik me nu zelf voorgenomen haar idee te adopteren in ietwat andere vorm.
Dit heb ik al aan Aline laten weten en haar gevraagd of dit wel o.k. is; ik ben er niet op uit iemands idee te stelen namelijk. Ik wacht nog op antwoord maar ga er voorzichtig van uit dat het wel goed is omdat het niet opdrachten in dezelfde vorm betreft maar net even anders, ook met een andere naam en zo.

Dus… Als Aline het goed vind komt er hier met ingang van de komende week de:





De spelregels zullen hier dus ook algauw te vinden zijn…


Het gaat wel op Dinszin lijken maar met wat extra opties denk ik… wait and see!

Over de frequentie ben ik er nog niet helemaal uit… wekelijks of om de twee weken…

Ik heb er zin in… hopelijk vind ik er ook de tijd voor.




Groetjes en zo,


Gaabs




Geen opmerkingen:

Een reactie posten