zondag 30 september 2012

Photo Sunday






The week of September 23, 2012 theme is:

Antique


Bij de kaasmakerij op Texel
At the cheesemaker's on Texel



Groetjes,

Gaabs


vrijdag 28 september 2012

Thursday Challenge week 39, 2012



_______________________________________________


Het thema van deze week is:

FANCY


Ringsteken in De Weere


Meer weten over of ook meedoen met Thursday Challenge? Klik hier!

Have fun!!!




Groeten,

Gaabs



_______________________________________________

donderdag 27 september 2012

'Vakantiekiekjes' in "Gabi Style"... of zoiets... DEEL I













Foto’s © Gabi Bakker-Kuessner


Geniet er van!!!

...wordt vervolgd...



Groetjes en zo,


Gaabs


Te druk om te schrijven...

Hallo allemaal die hier heel misschien nog komen kijken.
Ik ben er nog, lees zelfs nog bij de een en ander maar kom zelf niet aan bloggen toe. Niet aan schrijven tenminste...
Ik heb het gewoon te druk.

Bedenk me nu net dat het wellicht leuk voor de bezoekers hier, voor mij makkelijker en ontspannend, zou kunnen zijn als ik voorlopig zo nu en dan wat leuke, door mij genomen foto's hier laat zien.

Dus ga ik daar maar eens mee van start nu...


Kom je straks kijken?

woensdag 11 juli 2012

* Feng Jianmei * Zegt die naam je iets? (Let op!!! GEEN leuk logje...)




Al nieuws lezend struikelde ik over iets: KLIK HIER dat me werkelijk heeft gechoqueerd en me vult met woede, afschuw en verbijstering…
Verdriet ook eigenlijk...

Onlangs gebeurd.

Voor meer nieuwsberichten: KLIK HIER


Voor foto's, (houdt er rekening mee dat de foto's erg hard en choquerend kunnen overkomen!): KLIK HIER


Wat zijn dat voor mensen die tot zoiets in staat zijn?

En hoe zit dat met "Primum non nocere"?


Hopelijk kunnen mensen en -vrouwenrechten organisaties hier iets aan doen; ik bedoel dat zoiets nooit meer kan en mag!



Verbijsterend…


Ik ben er stil van en woedend, verdrietig, verbijsterd... leven we werkelijk in een wereld die zoiets toestaat? In 2012?



Groeten,

Gaabs