donderdag 8 maart 2012

URGENT!!! ....KONY 2012.... Take a look!!! Take the pledge!!! Spread the news!!!






KONY 2012 from INVISIBLE CHILDREN on Vimeo.


Hallo allemaal!

Misschien is dit voor velen al oud nieuws... ik zag de film nu net voor het eerst.

Dat er een Joseph Kony rondloopt en dat er in Uganda Kinderen tot kindsoldaten/rebellen/moordenaars worden gemaakt onder dwang is mij al langer bekend.

Nu struikelde ik eindelijk over deze fantastische campagne!!!
Het is tijd!!!


Stiekem zou ik willen dat het mijn idee en inzet waren geweest... RESPECT met louter hoofdletters.

Mij gaat dit verhaal diep onder mijn huid...

Aanpakken die kerel en opruimen en met hem allen die er nog zulke onmenselijke en onterende praktijken op na menen te mogen houden!

TAKE THE PLEDGE!



De groeten,

Gaabs




Geen opmerkingen:

Een reactie posten