dinsdag 6 maart 2012

Temporarely out of order

Yep... tijdelijk buiten gebruik dus...
Niet dit weblog maar ikke.
Ben sinds enkele dagen zo ziek als een hond, zieker dan in jaren geweest... BAH!!!

Ik weet niet welk ROTVIRUS exact mij te grazen heeft genomen maar ik zal jullie de gore details besparen ook over hoe het zich zoal manifesteert.
Echt smerig allemaal...

Hopelijk ben ik snel weer de oude en kan ik weer lekker bijlezen en bijschrijven.

Tot dan...


Groetjes,

Gaabs


Ik ga zo me bed weer in...







4 opmerkingen:

  1. Beterschap en sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Marja..., kan het gebruiken.
      Mijn "mannen" zijn ook zo hulpeloos het is niet te filmen... ik mag eigenlijk helemaal niet ziek zijn.
      Herkenbaar, of zijn de jouwe zelfstandiger?

      Verwijderen
  2. Oeps, hoop dat je inmiddels weer beter ben... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @ Aline,

      Langzaam gaat het stukje bij beetje alweer wat beter i. d. d. ...

      Groetjes en een fijn weekend,

      Gaabs

      Verwijderen